услуги по таможенному оформлению


ОАО Черниговское ХИМВОЛОКНО-АМТЕЛ
ENG
Звіти про якість

На виконання рішення НКРЗ від 05.08.2010 № 363 за результатами діяльності у 2011 році мають бути оприлюднені такі показники якості:

Щодо якості послуг фіксованого телефонного зв’язку:

  • Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час.
  • Відсоток справних таксофонів.
  • Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік.
  • Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час.
  • Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік.
  • Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).
  • Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.
  • Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.

Щодо якості послуг рухомого (мобільного) зв’язку:

  • Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).
  • Відсоток відкритих особових рахунків абонентів попередньо оплачених послуг, на які були отримані звернення від споживачів щодо некоректності (неправильності) розрахунку за надані послуги.
  • Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.
  • Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.

    Звіти про якість телекомунікаційних послуг

  • За 2011 рік
Rated by PING Rambler's Top100 Copyright  © ОАО "Черниговское ХИМВОЛОКНО"
Designed by Content-Design Studio D'Ross
паровые котлы mzko продажа лифов kone